Kidsdelux undskylder efter dum formulering i nyhedsbrev

Kidsdelux undskylder efter dum formulering i nyhedsbrev

Skærmbillede af Kidsdelux opslag på Facebook

Børnetøjsbutikken Kidsdelux, der holder til i Graven, havnede i aftes i voldsom beskydning fra modtagere af butikkens nyhedsbrev.

Butikken havde nemlig, ved en fejl, sendt et nyhedsbrev med en ret kikset formulering ud til sine omkring 4000 nyhedsbrevsmodtagere.

”Raket Madsen giver den gas for tiden. Det gør vi også med nye varer. Så skynd dig at få en bid af første sending”, står der ifølge Ekstra Bladet øverst i mailen.

Beklager så inderligt
Søndag formiddag beklager Kidsdelux på sin Facebook-side.

“Vi beklager så inderligt at vores nyhedsmail overhovedet er kommet ud. Mailen er skrevet i bilen som en kladde på vej hjem fra CIFF Kids messe d 9/8, efter vi havde købt vandlegetøjet”.

“Mailen er lagt ind i vores automation flow ved en fejl, uden at være færdig eller rettet som, du også kan læse er der stavefejl, tastefejl osv. i mailen”.

“Vi har ikke været opmærksom på at den ville blive udsendt og står i denne uheldig situation! Der er bestemt ingen af os der er stolte over den er kommet ud, og har derfor undskyldt så inderligt, men vi kan jo desværre ikke trække mailen tilbage”, skriver Susanne og Niels Bech, der ejer Kidsdelux i opslaget.

Og fortsætter:

“Vi undskylder og indrømmer vores skrækkelige fejl. Det er bestemt ikke sjovt at sidde her med denne følelse og masser af sure mails som skal besvares, vi forstår jeres frustrationer. Vi ville også selv blive stødt, men det var en KÆMPE fejl, den var sat i automation flow”.

“Jeg beklager også overfor de pårørende dette er så forfærdelig. Undskyld er kun et fattigt ord i denne situation”.

Bakkes op af følgere
Hvor Kidsdelux i aftes havde fået en håndfuld rigtig grimme kommentater og anmeldelser på baggrund af det fejlslagne nyhedsbrev, får butikken nu opbakning fra følgere og kunder.

Flere har været forbi i løbet af aftenen og formiddagen og lave femstjernede anmeldelser, og i kommentarsporet under undskyldningen, er der også tilgivelse at hente.

“Fejl sker”, “I er lovligt undskyldt”, “Alle kan fejle”, og “Stort kram – vi bliver” er blandt kommentarerne fra de opbakkende kunder.

 

Mai Lykke
Mai Helene Lykke, redaktør på Kids Aarhus. Mor til en pige på fem år. Tidligere nyhedsjournalist, redaktør og kulturskribent på flere dagblade og magasiner. Skriver helst om børn, forældreskab og kultur - og alt det, der ligger derimellem. Holder meget af Aarhus og elsker at dele den med min familie.